Zamknij

Kręgi - Bartosz Konopka

Profil użytkownika


Dyrektor zarządzający - Instytut Rozwoju Reklamy. Przed dołączeniem do zespołu IRR związany przez ponad 3 lata z agencją Schulz, gdzie pracował jako New Business Manager, kierując kolejno działem New Business, a następnie połączonym działem New Business & PR. Przez kilka wcześniejszych lat realizował projekty marketingowe na stanowiskach specjalisty ds. marketingu - HDF SOFTWARE (TEAMS), account managera - agencja reklamowa Prefero, event managera - MBF (TEAM) i reżysera imprez masowych - FKA Universitas. Specjalizuje się w zagadnieniach strategicznej i kompleksowej karty wyników jako narzędzia przekładania strategii na cele operacyjne przedsiębiorstw oraz controllingiem marketingowym. Członek zespołów nagrodzonych statuetką Kreatura w 2008 oraz 2010 roku. Absolwent wydziału Matematki i Informatyki Uniwerytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Wykładowca akademicki, publicysta, muzyk, prywatnie folkowy fascynat. Hobby: muzyka, żeglarstwo, publicystyka.

Artykuły na ePR.pl (1)


Woda Mama i ja - case study

Woda Mama i ja - case study

Zagadnienie żywienia niemowląt to jeden z najistotniejszych problemów, z jakim muszą się zmierzyć debiutujący rodzice. Restrykcyjne ...